.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده ساری از «عدم کنترل مسافرت به شهرهای شمالی»
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: با توجه به حجم بالای مسافرت به شهرهای شمالی در روزهای اخیر به نظر می‌رسد که وضعیت شیوع کرونا در مازندران وخیم شود.

به گزارش شمال نیوز،  منصور علی زارعی گفت: با توجه به حجم بالای مسافرت به شهرهای شمالی در روزهای اخیر به نظر می‌رسد که وضعیت شیوع کرونا در مازندران وخیم شود.

وی در مجلس در انتقاد از تشدید مسافرت‌های مردم به شهرهای شمال کشور گفت: عزاداری‌های شهر مازندران هر ساله بسیار با شکوه بود و با راه افتادن دسته‌ها به خیابان، جمعیت عزادار زیادی را به برون از خانه می‌کشاند. این سبک عزاداری‌ها امسال تعطیل شد تا از شیوع ویروس پیشگیری کند اما مسافرت‌ها به این شهرها مشکلاتی را به وجود آورده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه «قبل از تعطیلات از مردم خواستیم که به شهرهای شمالی سفر نکنند» گفت: مردم به این نکات گوش نکردند. با اینکه ورود به ساحل دریاها ممنوع بود اما عده زیادی به ساحل رفتند. وضعیت شیوع کرونا قبل از تعطیلات قرمز نبود، اما تجمع اخیر مسافران وضعیت را وخیم خواهد کرد.

انتقاد شدید دو مقام مسئول از سفر مردم به شمال

 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان باید دقت لازم را به این مسائل داشته باشد. این دستگاه‌ها می‌تواند محدودیت‌هایی اعمال کنند. هم‌اکنون در ورودی بعضی از شهرها به صورت مقطعی تب‌سنجی و کنترل صورت می‌گیرد اما این حجم از کنترل اصلا کافی نیست.

زارعی در پایان گفت: دستگاه‌های اجرایی در مورد سفر به شمال کم‌کاری می‌کنند. مثلا دو هفته پیش که یک روز تعطیل بود، جاده را در روزهای پنجشنبه و جمعه بسته بودند، در حالی که باید چهارشنبه این کار را می‌کردند. در همان روز چهارشنبه مسافر بسیاری وارد شهر شدند و به نوعی تجمع‌های خطرناکی را رقم زدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 شهريور 1399
از دست نمایندگان فقط انتقاد بر میاید همین .
نا شناس 10 شهريور 1399
تعطیلات راه را ببندید تا کسی نیاید مگه در اسفند ماه چکار کردند بسیج ، ارتش ،سپاه و نیروی انتظامی همه روی کار بودند اما حالا اثری از هیچ کدام آنها نیست این یعنی دیگه برایشون اهمیت نداره چرا این کار را نکردند
رضا 10 شهريور 1399
عزاداری ها پس چی
کشاورز 10 شهريور 1399
جناب زارعی عزیز لطفا به قیمتهای جدیدی که برای سموم و کودشیمیایی که جدیدا اعلام شده نگاهی بیندازید
نا شناس 10 شهريور 1399
جناب زارعی حالا که تعطیلات تمام شده یادتون اومد مسافر زیاد بود؟ خودتون تعطیلات کجا تشریف داشتید؟
نا شناس 10 شهريور 1399
وقتی نماینده های ما این قدر جرات ندارن که یقه ی بالا دستی ها رو بگیرن و این قدر نمی دانند میشه قبل از تاسوعا حرکت کرد سمت مازندران باید هم این وضع ما باشه
نا شناس 10 شهريور 1399
جناب زارعی حالا که تعطیلات تمام شده یادتون اومد مسافر زیاد بود؟ خودتون تعطیلات کجا تشریف داشتید؟
نا شناس 10 شهريور 1399
سلام آقا جون ببخشید .شمالیها هرچه کرونا بگیرند خیلی کمه..چون زمین ،ویلا‌...کنار جنگلها.کنار دریاها را همراه باژی......در اختیار دولتی‌ها و وابستگان آنها،‌اختلاس گر .و دزد وزمین خوار ..وغیره دولتی ها بارانت ورشوه به دولیتیها و..شهرداری‌ها داده اند .که هم به به فرهنگ وهم به طبیعت اون سرزمین خیانت کردند..حالا مگه دزد ،میتونه جلوی دزد را بگیرد ....
نا شناس 10 شهريور 1399
سلام آقا جون ببخشید .شمالیها هرچه کرونا بگیرند خیلی کمه..چون زمین ،ویلا‌...کنار جنگلها.کنار دریاها را همراه باژی......در اختیار دولتی‌ها و وابستگان آنها،‌اختلاس گر وزمین خوار ..و غیره دولتی ها بارانت ورشوه به دولیتیها و..شهرداری‌ها داده اند .که هم به به فرهنگ وهم به طبیعت اون سرزمین خیانت کردند..
نا شناس 11 شهريور 1399
جناب زارعی سه ماه نماینده رسمی شهرستان ساری میاندورد هستین عضو کمیسیون کشاورزی مجلس نسبت به افزایش قیمت کود شیمیایی منتظر واکنش شما هستیم ...... محرومان و پایین دستان جامعه به شما رای دادن تا حامی انها باشین

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.